موبایل و تبلت

افشای تصاویر زنده از گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ

همانطور که می دانید کمتر از یک ماه به معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ مانده و معمولا در این مدت، تصاویر لو رفته با سرعت بیشتری افشا می‌شوند. از همین رو سایت XDA تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی S20 پلاس معرفی کرده است که بر خلاف انتظار، اصلا خبرهای خوب به همراه ندارد. به نظر می‌رسد این گوشی، جایی در وسط سری جدید گلکسی S داشته باشد.

بر اساس گزارش‌ها، در این روز شاهد رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا خواهیم بود. همچنین به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای هر سه گوشی، مدل ۵G هم عرضه می‌کند. در همین زمینه، شب گذشته نخستین تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس ۲۰ پلاس ۵G منتشر شد.

طبق اطلاعات موجود، گفته می‌شود اس ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی حفره‌دار بهره می‌برد و مدل اولترا هم مجهز به نمایشگر ۶.۹ اینچی خواهد بود. علاوه بر این نباید رفرش ریت ۱۲۰ هرتز این نمایشگرها را از قلم بیندازیم.

همانطور که انتظار داشتیم، گوشی مذکور از ماژول دوربین مستطیل شکل بزرگی بهره می‌برد که به‌صورت عمودی در پنل پشتی تعبیه شده است. در این ماژول، ۴ دوربین به همراه سنسور ToF و فلش دیده می‌شود. در مطلب مربوط به این تصاویر آمده که این گوشی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این یعنی به احتمال زیاد مدل اولترا تنها مدل مبتنی بر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ ترکیب‌بندی دوربین‌ها هم می‌توانیم انتظار دوربین‌های اولترا واید، تله‌فوتو و دوربین ماکرو را داشته باشیم.

درخصوص طراحی گلکسی اس 20 هیچ نکته شوکه کننده‌ای به چشم نمی‌خورد. این تصاویر کاملاً با آنچه پیش‌تر منتشر شده بود مطابقت دارد. با این حال، منبع خبر اعلام کرده است که نمایشگر  Infinity-O این دستگاه خمیدگی کمتری در مقایسه با گذشته دارد و تقریباً صاف است. پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ به جای شیشه خمیده از شیشه 2.5D استفاده کرده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا