موبایل و تبلت

افشای مشخصات فنی خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر رسما معرفی می‌شود و حالا اولین بنچمارک از این سری در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده است. این مدل با شماره مدل SM-G986U احتمالا نسخه 5G گلکسی اس ۲۰ پلاس، یعنی قدرتمندترین موبایل از سری بعدی پرچمداران گلکسی اس خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت گیگ بنچ، این گوشی احتمالا به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 مجهز خواهد بود. امتیازات نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۰ به طرز قابل توجهی بالاتر از نسخه اگزینوسی است که دو ماه پیش در گیک‌بنچ رویت شده بود. البته این موضوع می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر بهینه‌سازی‌های صحیح نرم‌افزاری در گوشی‌های بعدی این غول کره‌ای باشد که موجب افزایش توان عملکردی دستگاه‌ها شده است. گلکسی اس ۲۰ پلاس علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵ از ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. سری گلکسی اس ۲۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.1 به بازار خواهد آمد.

از سوی دیگر مدل غیر 5G گلکسی اس 20 پلاس از نمایشگر 6.7 اینچی داینامیک امولد برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می شود این گوشی شامل دوربین اصلی چهارگانه بوده که یکی از سنسورها 64 مگاپیکسلی و دو سنسور دیگر 12 مگاپیکسلی و یک حسگر نیز ToF است. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

مدل استاندارد گلکسی اس 20 صرف نظر از حسگر ToF، دارای نمایشگر 6.2 اینچی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. گلکسی اس 20 اولترا نیز احتمالا به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم 100 برابری در کنار سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو، 12 مگاپیکسلی اولتراواید و ماژول ToF مجهز خواهد بود. همچنین براساس شایعات، گلکسی اس 20 اولترا 5G با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و احتمال می رود که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 44 واتی برخوردار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا