سخت افزار

لاجیتک از کیبورد ارگونومیک Ergo K860 رونمایی کرد

لاجیتک مدتی است که با معرفی ماوس هایی نظیر MX Ergo و MX Vertical mice به حوزه تولید سخت افزارهای ارگونومیک راه پیدا کرده است. در همین راستا این شرکت به تازگی از جدیدترین کیبورد ارگونومیک خود موسوم به Ergo K860 رونمایی کرده است.

به گفته لاجیتک، این کیبورد جدید به گونه ای طراحی شده است که فشار عضلانی روی مچ و دست را به طور چشمگیری کاهش می دهد. کیبورد لاجیتک Ergo K860 شباهت های متعددی با کیبورد سرفیس ارگونومیک مایکروسافت دارد. هر دو محصول فضای خالی مناسبی در قسمت زاویه دار فراهم کرده و از پدهای نرم در قسمت مچ برخوردارند. قسمت استراحتگاه مچ نیز قابل تنظیم بوده و می توان هنگام استفاده از میزهای پایه بلند از آنها استفاده کرد.

فشردن کلیدها در کیبورد لاجیتک Ergo K860 به نرمی انجام شده و از همان مکانیزمی بهره می برد که پیش از این در کیبورد MX Keys و Craft Keyboard به کار رفته بود. این محصول با سه دستگاه قابلیت جفت شدن داشته و به لطف لیبل های اشتراکی در دکمه های استارت و Alt، با کامپیوتر مک نیز قابل استفاده است.

کیبورد لاجیتک Ergo K860 از نام پد نیز برخوردار بوده و از طریق بلوتوث یا گیرنده ای که درون جعبه قرار گرفته به سیستم متصل می شود. این محصول از دو باتری نیم قلم نیرو می گیرد که به گفته لاجیتک تا دو سال جوابگو خواهد بود. بدنه این کیبورد از سه لایه مختلف تشکیل شده که شامل یک کفی با چگالی بالا، یک لایه پوشش فوم و در نهایت روکش فابریک است. کیبورد لاجیتک Ergo K860 از ماه جاری میلادی از سایت رسمی لاجیتک و آمازون با قیمت 130 دلار قابل خریداری خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا