موبایل و تبلت

انتشار رندرهای تازه از گوشی هواوی پی 40 پرو با لنز پریسکوپ

به تازگی پوستر جدیدی از گوشی هواوی پی 40 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که رنگ های آن را فاش می کند. هواوی پی 40 پرو در 5 رنگ وارد بازار می شود. همانطور که ملاحظه می‌کنید، یک دوربین سه‌گانه در داخل یک ماژول مستطیلی‌شکل در بالا سمت چپ پشت دستگاه وجود دارد؛ طراحی‌ که ظاهرا در همه پرچمداران سال 2020 خواهیم دید.

به‌غیر از این‌ها، جزییات بیشتری درباره P40 وجود ندارد، اما شایعات موجود ادعا می‌کنند که در پشت گوشی یک دوربین اصلی و یک دوربین اولتراواید به‌اضافه یک سنسور سه‌بعدی مدت زمان پرواز (ToF) وجود خواهد داشت. با این‌حال، اگر نوشته پایین دوربین‌ها صحت داشته باشد (همانطور که در رندر دیده می‌شود)، دوربین سوم در واقع یک لنز تله‌فوتو ۸۰ میلیمتری (زوم 3x) خواهد بود. دوربین سلفی هم شامل لنزهای اصلی و اولتراواید است.

مشخصات هواوی P40 به نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED اشاره می کند. نسخه پرو این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی مجهز می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می رود قیمت آن مشابه با هواوی P30 Pro باشد. هواوی از گوشی های سری پی 40 ماه مارس در پاریس رونمایی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا