موبایل و تبلت

عملکرد متوسط دوربین گوشی ایسوس راگ‌ فون 2 در بررسی های DxO

شاید بسیاری از کاربران گوشی ایسوس راگ فون 2 را صرفا برای عملکرد دوربین خریداری نکرده باشند، اما بدان معنا نیست که کیفیت تصویر آن اهمیتی نداشته باشد. خوب است بدانید که گوشی بازی شما حداقل قادر به گرفتن عکس های مناسب است و این دقیقاً همان چیزی است که Asus ROG Phone II می تواند ارائه دهد

کارشناسان DxOMark اخیرا به بررسی عملکرد دوربین اصلی گوشی ایسوس راگ فون 2 از تمام جهات پرداختند که در نهایت به این گوشی امتیاز کلی 95 را دادند. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه اصلی با چینش سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی IMX586 سونی با دیافراگم f/1.79 و حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.

در واقع، به لحاظ کیفیت ثبت تصاویر، پایین از گوشی هایی نظیر زن فون 6 است. بزرگترین مشکل در تنظیمات دوربین از نظر DxO به عدم ثبات آن اشاره می کند که مواردی نظیر تراز سفیدی، موقعیت در صحنه های مختلف که به HDR نیاز دارد. همچنین فقدان جزئیات و حضور مصنوعات در تصاویر ثبت شده با دوربین های تله فوتو و اولتراواید یکی از مشکلاتی بوده که در دوربین این گوشی پیدا شده است. با این حال، به نظر می رسد که عملکرد فوکوس خودکار سریع دقیق داشته و افکت بوکه ای خوبی به خود نشان می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا