موبایل و تبلت

دوربین آنر V30 پرو در بررسی‌های DxO امتیاز 122 را کسب کرد

کارشناسان DxOMark اخیرا به بررسی عملکرد دوربین اصلی گوشی آنر V30 پرو پرداخته و آن را در دو بخش فیلم برداری و عکس برداری آزمایش کردند. پس از بررسی های انجام شده، سایت DxO امتیاز بالای 122 را به دوربین آنر V30 پرو دادند.

این گوشی با داشتن این امتیاز توانست جایگاه دوم را بعد از میت 30 پرو 5G کسب کند. آنر V30 پرو دارای دوربین اصلی سه گانه به همراه سیستم فوکوس خودکار لیزری است. سنسور اصلی این دوربین، 40 مگاپیکسلی سونی IMX600 به صورت RYYB است. این سنسور توسط یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی Cine با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 109 درجه همراهی می‌شود.

در بخش عکاسی این گوشی امتیاز 133 را کسب کند که توانسته در قسمت زوم امتیاز خیلی خوبی بگیرد و به همین دلیل امتیاز کلی آن حتی رشد ویژه ای داشته است. همچنین در بخش فیلم بردای بهترین عملکرد متعلق به لرزشگیر است که این نیز قابل توجه بوده و امتیاز 100 در بخش فیلم برداری این دستگاه را ثبت می کند.

این گوشی همچنین دارای یک فناوری Matrix Camera برای فناوری تصویربرداری سیستماتیک از طریق سخت افزار و نرم افزار است. به عبارت دیگر، این گوشی قادر است با بکارگیری از سخت افزار و الگوریتم توسعه یافته، در جهت دستیبابی به این امتیاز کمک کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا