نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام دکمه IGTV را از اپلیکیشن حذف کرد

اینستاگرام با معرفی IGTV قصد داشت تغییرات شگرفی در این شبکه اجتماعی ایجاد کند؛ با این حال به نظر می رسد در این هدف موفق نبوده است. یکی از سخنگوهای فیسبوک به تازگی اعلام کرده که اینستاگرام قصد دارد به زودی آیکون IGTV را از صفحه اصلی اینستاگرام حذف کند.

به گفته این سخنگوی فیسبوک، درصد کمی از کاربران از این آیکون در صفحه اصلی اینستاگرام خود استفاده می‌کنند و اکثرا ویدیوهای IGTV را از فید اصلی اپلیکیشن، بخش اکسپلور، پروفایل‌های کاربران و یا اپلیکیشن IGTV می‌بینند. در ماه های گذشته اینستاگرام تغییرات زیادی در این بخش ایجاد کرده بود تا محبوبیت آن افزایش پیدا کند.

همانطور که می دانید، اکثر ویدیوها در اینستاگرام به صورت عمودی نمایش داده می شوند؛ با این حال این شبکه اجتماعی امکان مشاهده ویدیوهای افقی را در IGTV فراهم کرده است. با این حال، یکی از مهم‌ترین تغییراتی که قرار است در این سرویس ایجاد شود، حذف آیکون ان از صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام خواهد بود.

سخنگوی فیسبوک در رابطه با این موضوع که چرا کاربران علاقه چندانی به آیکون IGTV ندارند، صحبتی نکرده است. شاید علت این موضوع مربوط به نحوه ارتباط کاربران با اینستاگرام باشد. به عنوان یک شبکه اجتماعی، اکثر کاربران از اینستاگرام برای باخبر شدن از دوستان و اشتراک‌گذاری لحظانی از زندگی‌شان استفاده می‌کنند و لزوما برای تماشای کلیپ‌های 5 دقیقه‌ای حرفه‌ای که در یوتیوب هم پیدا می‌شوند، استفاده نمی‌کنند. با توجه به عدم پرداخت درآمد به سازندگان ویدیوهای IGTV، عدم استقبال از آن طبیعی به نظر می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا