موبایل و تبلت

سامسونگ، Roh Tae-moon را بعنوان مدیرعامل بخش موبایل منصوب کرد

سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ را معرفی می‌کند و حالا طبق اخبار منتشر شده، مدیرعامل بخش موبایل این شرکت تغییر کرده است. مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل Roh Tae-moon نام دارد و با وجود ۵۱ سال سن، جوان‌ترین رییس تاریخ این بخش از سامسونگ محسوب می‌شود.

مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل در سال ۱۹۹۷ به این شرکت پیوست و در فرایندهای تحقیق و توسعه گجت های این شرکت به ویژه موبایل نقشی کلیدی داشته است. از مهمترین دستاوردهای اقتصادی وی می توان به برون سپاری تولید گوشی ها اشاره کرد که با کاهش قیمت نهایی باعث شد این شرکت توان رقابت با هواوی در بازار را داشته باشد.

در بیانیه سامسونگ آمده که آقای Roh مسئول توسعه گوشی‌های گلکسی بوده و طبق گزارش خبرگزاری رویترز، برای کاهش هزینه‌های تولید بخشی از فرایند تولید این گوشی‌ها را برون‌سپاری کرده است. با توجه به ترفیع این مدیر، به نظر می‌رسد سامسونگ‌ برای رقابت با گوشی‌های ارزان‌قیمت شرکت‌هایی مانند ریلمی و شیائومی به این فرایند برون‌سپاری ادامه خواهد داد.

DJ Koh که هم در موفقیت موبایل های گلکسی نقشی کلیدی داشت کماکان سکان هدایت واحد ارتباطات موبایل و IT را در دست خواهد داشت. این واحد از کلیدی ترین زیر مجموعه های سامسونگ الکترونیکس است و روی بخش های موبایل و سخت افزار شبکه نظارت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا