سخت افزار

رونمایی ایسوس از مینی کامپیوتر PN62 مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل

ایسوس به تازگی از جدیدترین مینی کامپیوتر خود مدل PN62 رونمایی کرده که عملکرد بسیار قدرتمندی را برای طیف گسترده ای از کاربرد های خانگی و تجاری ارائه می دهد. مینی پی‌سی PN62، از جدیدترین پردازنده های نسل دهم کامیت لیک مدل Core i7-10710U اینتل با پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم با سرعت 2666 مگاهرتز DDR4 بهره می برد. این دستگاه همچنین با پشتیبانی وای فای 6، حداکثر سرعت انتقال داده در شبکه را فراهم می کند.

ASUS Mini PC PN62 به کارت گرافیک یکپارچه Intel UHD مجهز شده است، بنابراین آماده نمایش فیلم یا تصاویر در وضوح خیره کننده 4K UHD است. پشتیبانی از نمایشگرهای دوگانه اجازه می دهد تا فضای کاری در چندین مانیتور گسترش داده و بتوان تجربیات بهره وری کارآمدتر و راحت تری داشته باشید. این مینی دسکتاپ همچنین دارای ابعادی برابر 4.5 در 4.5 در 1.9 میلی متر بوده و از یک شیار SSD از نوع M.2 و یک شارژ هارد درایو 2.5 اینچی برخوردار است. از سوی دیگر، دو شیار SODIMM با پشتیبانی از حافظه DDR4-2666 قرار گرفته است.

مینی پی‌سی PN62 قابلیت حسگر مادون قرمز (IR) داشته و به لطف برخورداری از میکروفون در جلوی دستگاه، به خوبی از دستیار صوتی کورتانا مایکروسافت پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به داشتن، پورت گیگابایت اترنت، پورت HDMI، دو پورت USB Type-C و سه پورت USB Type-A و یک جک هدفون اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا