شرکت گارمین امروز از جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود با محوریت حریم خصوصی موسوم به Tactix Delta رونمایی کرد. این ساعت در دسته‌ ساعت‌های تاکتیکال حرفه‌ای قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های حرفه‌ای ساعت هوشمند جدید گارمین می‌توان به استاندارد MIL-STD-810 و شیشه‌ ضدخش یاقوت کبود و حاشیه‌ الماسی‌مانند با پوشش کربنی اشاره کرد.

ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا از نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 280 در 280 پیکسل برخوردار بوده و به لطف بهره مندی از فناوری Transfelctive، زیر نور خورشید نیز خواناست. باتری این ساعت تا 21 روز شارژدهی دارد که با فعال کردن حالت Battery Saver تا 80 روز دوام می آورد. یکی از جالب ترین ویژگی های این ساعت، دکمه قطع اضطراری یا Kill Switch است. به کمک این دکمه تمامی اطلاعات حافظه داخلی ساعت پس از اتمام شمارش معکوس پاک می شوند. بنابراین کاربر می تواند در مواقع اضطراری و امنیتی، به کمک این دکمه تمامی داده های ساعت را پاک کند.

قابلیت دیگر بکاررفته در این ساعت Stealth Mode نام دارد. نیز تقریباً شبیه حالت هواپیما بوده و تمامی اتصالات و ردیابی ساعت را قطع می کند. به کمک این قابلیت، سیستم GPS و اشتراک گذاری داده های آن متوقف شده و تمام راه های ارتباطی قطع می شوند. ساعت جدید گارمین قابلیت‌های ویژه‌ متعددی دارد که آن را برای دسته‌بندی خاصی از بازار مناسب می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توان به حالت دومکانه اشاره کرد که دو سیستم مختصات را در صفحه‌نمایش به کاربر نشان می‌دهد.

گارمین در ساعت جدید خود فعالیت‌های تاکتیکال نظامی را نیز در تنظیمات پروفایل ارائه می‌کند و حالتی به‌‌‌نام Jumpmaster دارد که در پرش‌های نظامی به‌کمک کاربر می‌آید. با استفاده از این حالت، می‌توان ارتفاع مناسب را برای پرش انتخاب کرد و پس از پریدن نیز، مسیر مناسب برای فرود بدون نقص نشان داده می‌شود. ساعت هوشمند دلتا با اطلاعات نقشه‌های توپوگرافی عرضه می‌شود و قابلیت‌هایی همچون ارتفاع‌سنج مبتنی‌بر فشار و قطب‌نما و پشتیبانی از سیستم‌های GNSS دارد.

ساعت هوشمند tactix Delta به قابلیت‌های ردگیری فعالیت مرسوم مجهز است که از میان آن‌ها می‌توان به ردگیری و کنترل تنفس، ضربان قلب، نشانگر انرژی، تمرینات متحرک و قابلیت‌های اختصاصی PacePro گارمین اشاره کرد. ساعت هوشمند گارمین تاکتیکس دلتا از هم اکنون با قیمت 900 دلار به بازار عرضه شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *