موبایل و تبلت

اپل فروش نسخه ریفربیش‌شده‌ آیفون XS و XS مکس را آغاز کرد

اپل به تازگی فروش مدل‌های ریفربیش‌شده‌ گوشی‌های موبایل آیفون XS و XS Max را آغاز کرد. این شرکت آیفون‌های یادشده را در بخش مربوط به محصولات ریفربیش‌شده‌ در وب‌سایت اپل‌استور می‌فروشند. در‌حال‌حاضر کاربران می‌توانند گوشی هوشمند آیفون XS را در هر سه رنگ طلایی و نقره‌ای و خاکستری بخرند. آیفون‌های XS در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی دردسترس هستند و مدل طلایی این محصول فقط با حافظه‌ی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی فروخته می‌شود.

اگر هم به آیفون ایکس اس مکس علاقه دارید بهتر است بدانید که نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 799 دلار به فروش می‌رسد و نسخه‌ها 256 و 512 گیگابایتی آن نیز 929 و 1099 دلار قیمت دارند.تمامی این محصولات نیز آنلاک‌فکتوری هستند. درمجموع، کاربر هنگام خرید مدل ریفربیش‌شده‌ دستگاه‌ های مذکور با قیمت‌ های کنونی، از مدل پایه‌ی آیفون XS گرفته تا نسخه‌های پیشرفته‌ آیفون XS Max، بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار صرفه‌جویی می‌کند.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده که تمامی این گوشی‌ها به‌طور کامل بررسی، عیب‌یابی، تست و تعمیر شده‌اند و با یک پکیج جدید و باکس سفید روانه بازار می‌شوند. اپل این گوشی‌ها را با باتری و شاسی کاملا نو به کاربران عرضه می‌کند و امکان تشخیص این گوشی‌ها از نسخه‌های آکبند غیرممکن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا