کنسول و بازی

انتشار اولین تصویر از کنسول Xbox Series X مایکروسافت

همانطور که به خاطر دارید، در جریان رویداد Game Awards 2019 مایکروسافت از جدیدترین کنسول خود تحت عنوان Xbox Series X پرده برداشت که نسل جدیدی از کنسول ایکس باکس وان محسوب می شود. مایکروسافت تاکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این کنسول ارائه نکرده است.

با این حال پس از گذشت حدود دو هفته، امروز شاهد انتشار تصاویری جدید از قسمت پشتی کنسول اکس‌باکس سری اکس هستیم. این تصویر که توسط منابع مختلفی به اشتراک گذاشته شده است، نمایی دقیق‌تر از جلو و پشت کنسول را به ما نشان می‌دهد. در قسمت عقب این کنسول، پورت خروجی صدا، یک خروجی HDMI، دو پورت USB-A، یک پورت Ethernet و قسمت مربوط به کابل برق، به خوبی دیده می‌‎شوند. براساس توضیحات برد سمز (Brad Sams)، این تصاویر کاملا واقعی هستند.

اگر دقت کرده باشید، حفره‌ای نیز به‌نام K در پشت دستگاه دیده می‌شود که به مسائل امنیتی و جلوگیری از سرقت کنسول مربوط است. نکته مهم و قابل توجه این است که همان‌طور که اشاره شد، تصاویر منتشر شده به نمونه اولیه کنسول اختصاص دارد و احتمال اینکه در نسخه نهایی محل قرارگیری و تعداد پورت‌ها تغییر کند، زیاد است.

اگرچه هیچ یک از اطلاعات منتشر شده تا به این لحظه به صورت رسمی توسط شرکت مایکروسافت تایید نشده‌اند ولی جزییات آن‌ها با گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند، همخوانی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا