دوربین های دیجیتال

فوجی‌فیلم از دوربین بدون آینه X-T200 رونمایی کرد

فوجی‌فیلم به تازگی از جدیدترین دوربین بدون آینه خود مدل X-T200 رونمایی کرده است که در واقع نسخه جایگزینی برای دوربین بدون آینه X-T100 است که سال پیش معرفی شد. دوربین X-T200 از سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C استفاده کرده و امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K 30fps و تکنیک Digital Gimbal Function را داراست.

همچنین محصول جدید این کمپانی ژاپنی به یک منظره یاب الکترونیک مجهز شده و ظاهری شبیه به نسخه قبلی خود دارد و بزرگ ترین تغییر فیزیکی آن کاهش وزن ۸۰ گرمی و البته استفاده از یک نمایشگر گردان LCD در بدنه آن است که قابلیت چرخش به زوایای مختلف را دارد. از سوی دیگر این دوربین اکنون به قابلیت تشخیص فاز مجهز بوده تا عملکرد بهتری را در  زمینه فوکوس خودکار از خود به نمایش بگذارد. پشتیبانی از HDR و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت های این دوربین است.

قیمت این دوربین X-T200 تنها بدنه برابر با 699.95 دلار است، درحالیکه قیمت کل آن به همراه لنز پاور زوم 15-45mm f/3.5-5.6 نیز 799.95 دلار قیمت دارد. در حال حاضر سه گزینه رنگی شامل نقره ای، نقره ای تیره و طلایی از این دوربین ساخته شده و قرار است از یک هفته آینده به بازارهای جهانی عرضه گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا