شرکت هواوی در ماه گذشته اعلام کرد که ۱۰ میلیون دستگاه از محصولاتش رابط کاربری EMUI 10 را که برپایه اندروید 10 ساخته شده، اجرا می‌کنند. این شرکت امروز با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که درحال حاضر حدود ۵۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان به جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI مجهز شده‌اند.

EMUI 10 ابتدا در تاریخ 9 آگوست در کشور چین و با پشتیبانی از دارک مد عرضه شد. این رابط به دلیل به‌کارگیری یک سری ارتقا دهنده‌های داخلی از سرعت پاسخگویی بیشتری بهره‌مند است. هواوی همچنین اعلام کرده که EMUI 10 امکان ارسال و دریافت فایل بین دیوایس و کامپیوتر را نیز فراهم کرده است.

با اینکه جدیدترین پرچمداران هواوی از حضور در بازارهای غربی محروم‌اند، اما این مسئله باعث توقف رشد این شرکت در سال 2019 نشد. هواوی در سالی که گذشت، در مقایسه با سال 2018 با رشد 20 درصدی در تعداد دیوایس‌های فروش رفته و 18 درصد افزایش درآمد مواجه شد. تمامی گوشی های هواوی به جز سری میت 30، سری آنر V30 و سری نوا 6 از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده می‌کنند. تلفن‌های فوق نیز از جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند، اما از خدمات شرکت آمریکایی گوگل محروم هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *