آموزش

آموزش دانلود کردن اپلیکیشن روی ساعت‌های فیت‌بیت

هنگامی که یک ساعت هوشمند شرکت فیت بیت خریداری می کنید، با دانلود کردن و نصب برنامه های فیت بیت روی ساعت هوشمند مشکل داشته باشید. اگر شما در صفحه اصلی به سمت چپ بکشید، خواهید دید که تعدادی اپلیکشین ها مختلف نظیر اسپاتیفای، آب و هوا و کیف پول و یا موارد دیگر موجود است.

اما این موارد تنها بخشی از اپلیکیشن های ارائه شده فیت بیت روی ساعت های هوشمند است. صدها اپلیکیشن شخص ثالث برای ساعت هوشمند فیت بیت وجود دارد که قادر به استفاده از آنها هستید. به عنوان مثال علاقه مندان به تناسب اندام می توانند هر اپلیکیشنی مناسب با نیازهای تمرین خود نظیر Strava برای دوندگان، MySwimPro برای شناگران، Mindbody برای یوگا یا FitStar برای آموزش شخصی دانلود کنند. در این بین، کاربران علاقه مند به خانه های هوشمند نیز می توانند اپلیکیشن دلخواه نظیر الکسا، IFTTT و Nest را روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

ما در این مطلب تصمیم داریم تا به شما روش دانلود و نصب اپلیکیشن ها روی ساعت هوشمند فیت بیت را به شما آموزش دهیم. قبل از شروع دانلود اپلیکیشن ها باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول، اپلبکیشن های Fitbit به اندازه برنامه های اندروید و iOS کاملاً کارآمد نیستند. به عنوان مثال، آنها معمولاً نمی توانند به Wi-Fi دسترسی داشته باشند. در عوض، آنها از طریق بلوتوث با نسخه پراکسی برنامه روی گوشی شما ارتباط برقرار می کنند. در نتیجه اگر گوشی تان نزدیک نیست، امکان استفاده از برنامه ها وجود نخواهد داشت.

دوم اینکه شما نمی توانید به طور مستقیم اپلیکیشن ها را روی ساعت های فیت بیت نصب کنید. در عوض اینکار از طریق با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی فیت بیت روی گوشی هوشمند اندرویدی و آی او اس امکان پذیر است.

  • برای نصب اپلیکیشن ها روی ساعت ابتدا بر روی گوشی اپلیکیشن Fitbit را از گوگل پلی استور یا اپل استور یا مایکروسافت استور دانلود کرده و از شما خواسته می شود تا حساب کاربری در برنامه ایجاد کنید.
  • در برنامه Fitbit روی نماد پروفایل در گوشه بالا سمت چپ ضربه زده و Set Up a Device را انتخاب کرده و به دنبال آن دستگاه مورد را پیدا و همگام سازی کنید.

پس از همگام سازی کردن ساعت هوشمند خود با برنامه اختصاصی، اکنون آماده دانلود برنامه ها هستید.

  • برای اینکار ابتدا روی نماد پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید و دستگاه خود را انتخاب کنید.
  • سپس به بخش Apps > All Apps بروید. با رفتن به این بخش اپلیکیشن به شما پیشنهاداتی را نمایش می دهد.
  • برای نصب اپلیکشین کافیست که روی آیکون آن ضربه زده و سپس گزینه Install را انتخاب کنید. برای ادامه ممکن است لازم باشد با برخی مجوزها موافقت کنید.

پس از نصب آن از طریق گوشی، کافیست که روی صفحه اصلی ساعت به سمت چپ کشیده تا بتوانید برنامه نصب شده را مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا