موتورولا ریزر جدیدترین گوشی تاشویی که روانه‌ بازار می‌شود و اولین گوشی تاشو مبتنی بر طراحی عمودی محسوب می‌شود. بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، قرار است این گوشی به دست کاربران برسد و حالا این شرکت ویدیویی را برای خریداران این گوشی منتشر کرده است. در بخشی از این ویدیو، متنی پدیدار می‌شود که اعلام می‌کند وجود برآمدگی‌ها و برحستگی‌ها در نمایشگر موتورولا ریزر طبیعی هستند. گوشی‌های تاشو فعلی در بخش مربوط به لولا معمولا دارای چین خوردگی هستند و این یک موضوع طبیعی محسوب می‌شود.

اما وجود برآمدگی در نواحی مختلف موضوع دیگری به حساب می‌آید و معلوم نیست که آیا نمایشگر موتورولا ریزر در بخش‌های مختلف دارای برآمدگی است یا صرفا این ویدیو به چین خوردگی در بخش مرکزی نمایشگر اشاره دارد. در این ویدیویی، به خوبی مشهود است که موتورولا نگران نمایشگر تاشوی RAZR بوده و به کاربران شیوه‌های مراقبت از آن را آموزش می‌دهد. با توجه به اینکه نمایشگرهای انعطاف‌پذیر در برابر اشیاء خارجی بسیار حساس هستند، این توصیه به همین موضوع برمی‌گردد.

این گوشی همانند دیگر گوشی‌های مدرن، دوربینی حرفه‌ای با قابلیت عکس‌برداری در شب دارد که موتورولا نام این قابلیت را Night Vision یا دید در شب گذشته است. موتورولا RAZR همچنین از یک نمایشگر دوم در پشت گوشی بهره می‌برد که در عمل همان قفل صفحه گوشی بوده و کاربران می‌توانند با آن تعامل کرده و برای مثال، نوتیفیکشن‌ها و پخش موسیقی را مدیریت کنند. دیگر قابلیتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، شارژ سریع توربو شارژ است که گوشی را در مدت بسیار کمی شارژ می‌کند. در هر صورت این گوشی هم اکنون برای پیش‌خرید در وب سایت موتورولا قرار گرفته و از تاریخ ۱۷ بهمن به صورت انحصاری و با قیمت نسبتا بالای ۱۵۰۰ دلار در اختیار کاربران اپراتور ورایزن آمریکا قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *