موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 10 برای گوشی TCL Plex از راه رسید

شرکت TCL به تازگی بروزرسانی سیستم عامل اندروید 10 را برای گوشی TCL Plex منتشر کرده است. همانطور که بخاطر دارید، TCL Plex اولین گوشی این شرکت بوده که در ماه اکتبر سال قبل عرضه شده است. اکنون این گوشی آپدیت اندروید 10 را به همراه پیشرفت ها در سیستم دریافت کرده است.

گفتنی است که این بروزرسانی جدید دارای شماره نرم افزاری v2.0.2B.A.G و حجم 2.7 گیگابایت بوده و شامل دو اپلیکیشن جدید File Share و Modern Combat Rebel Guns می شود. اپلیکیشن دوم بازی است که توسط شرکت گیم لافت توسعه داده شده و تا پیش از این روی گوشی های موتورولا در دسترس بود. شما می توانید این بازی را از گوشی خود خذف کنید، اما هنگام بازگشت به تنظیمات کارخانه ای، این بازی نیز دوباره نمایان می شود.

علاوه بر این، بهبودهایی در عملکرد نرم افزار دوربین می توان در این بروزرسانی مشاهده کرد. به طوریکه اکنون در بخش دوربین اصلی هنگام عکسبرداری در حالت 48 مگاپیکسلی سریع تر عمل کرده و ضبط ویدیو برای بوت شدن صافت تر است. از سوی دیگر، دوربین سلفی نیز بهبود یافته و باعث افزایش کارایی و بهبود فیلترهای رنگ پوست شده است. سیستم عامل اندروید 10 همچنین قابلیت هایی نظیر حالت تاریک و حالت بازی و همچنین ژست های کنترلی با 30 میان بر گوگل اسیستنت برای کلیدهای هوشمند را به ارمغان آورده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا