موبایل و تبلت

امتیاز DxOMark دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس مشخص شد

سایت DxOMark در تازه ترین بررسی های خود، به سراغ دوربین سلفی گوشی آیفون 11 پرو مکس رفتند و عملکرد آن را مورد آزمایش قرار دادند. براساس بررسی های انجام شده، دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس توانسته در بین 10 گوشی برتر جدول قرار گیرد.

کارشناسان DxO با بررسی های مختلف در کل امتیاز 91 را به دوربین سلفی این گوشی دادند. گفتنی است که دوربین سلفی آیفون پرو مکس امتیاز کمتری نسبت به گوشی پیکسل 4 و 3 گرفته است. لنز دوربین سلفی سری آیفون 11 گسترده از خانواده XS شده است که این به عملکرد آن کمک می کند. همچنین به لطف دوربین SL 3D عملکرد خوبی هنگام ثبت عکس پرتره فراهم می کند.

کمترین امتیاز در بخش نویز و عملکرد عکسبرداری در شرایط نور بوده است. در حقیقت، بررسی در شرایط کم نور جایی است که تلفن بیشترین امتیاز را از دست می دهد. همچنین دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس در بخش فیلم برداری، توانسته عملکرد منحصر به فردی نشان دهد، زیرا قادر ضبط ویدیو با کیفیت 2160p/60fps و فیلمبرداری اسلوموش 1080p/120fps است.

به علاوه، عملکرد خوب EIS مبتنی بر ژیروسکوپ و اجرای صحیح HDR، توانسته امتیاز فیلم برداری این گوشی را تا 90 رسانده و در بین 5 گوشی برتر جدول قرار دهد. در نهایت گوشی آیفون 11 پرو مکس، پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل آیفون XS داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا