گوناگون

امکان استفاده از ایموجی‌ها روی پلاک خودرو بزودی میسر می شود

ایموجی به بخشی جدانشدنی از فرهنگ ارتباطات آنلاین افراد در سراسر جهان تبدیل شده است. اکنون لایحه تازه ای به مجلس نمایندگان ایالت ورمونت آمریکا ارائه شده که بتوان از صورتک های درخشان در پلاک خودرو نیز استفاده کرد.

این لایحه توسط یک نماینده دموکرات، ربکا وایت معرفی شده و بر اساس آن، به راننده این امکان داده می شود که یکی از 6 ایموجی موجود در این قانون را به پلاک خود اضافه کند. پلاک های جدید به ترکیب اعداد و حروف موجود در پلاک خودروها که توسط کمینه وسایل نقلیه موتوری ایالتی ایجاد می شود، اضافه خواهند شد. با توجه به این موضوع، اجباری به استفاده از ایموجی در پلاک خودروها نخواهد بود.

اگر این قانون تصویب شود، ورمونت نخستین ایالت آمریکا خواهد بود که اجازه می دهد ایموجی ها در پلاک خودرو ظاهر شوند. البته نمی توان ورمونت را نخستین نقطه در جهان با چنین قانونی دانست. پیش از این در کویینزلند استرالیا نیز قانون مشابهی وضع شده است. از سال گذشته ساکنان این ایالت استرالیا می توانند با پرداخت ۳۳۶ دلار یک تا ۵ ایموجی به شماره پلاک خودرویشان اضافه کنند. در حال حاضر لایه ورمونت هزینه پلاک های جدیدی را اعلام نکرده است، همچنین 6 ایموجی که راننده می تواند از میان آن ها یکی را انتخاب کند نیز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا