نرم افزار و اینترنت

رونمایی کنسرسیوم یونیکد از 117 ایموجی جدید برای سال 2020

کنسرسیوم یونیکد به تازگی از 117 ایموجی جدید برای سال 2020 با عنوان Emoji 13.0 رونمایی کرد. از این میان، حدود 62 ایموجی جدید و 52 جنسیت و پوست می باشد. بعضی از آنها شامل نینجاها، اعضای آناتومیک بدن، چهره خندان با اشک در چشم، چهره حاکی از تنفر، حیوانات، غذاهای جدید و بسیاری موارد دیگر می شود.

طبق گزارشی که در نشریه Emojipedia درج گردید فهرست تایید شده اموجی های نسخه 13 امروز رسما توسط کنسرسیوم یونیکد منتشر شد و حاوی ۱۱۷ اموجی جدید است که تا پایان امسال به آیفون، آیپد و مک اضافه می شوند. همانطور که در بالا اشاره کردیم اموجی های جدید موضوعات مختلفی را شامل می شوند که از حیوانات جدید نظیر گربه سیاه، خرس قطبی و سیل گرفته تا انواع غذاها و نوشیدنی ها نظیر چای حبابی، فودو، تاماله، اعضای بدن، ابزارهای جدید، بومرنگ، حشرات و حتی نینجاها را در بر می گیرد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که برای علاقمندان به دنیای خودرو نیز یک کامیون تازه که البته چندان هم پیشرفته نیست به این مجموعه اضافه شده و اگر اهل هنر باشید میتوانید در پیام های متنی یا توییت های خود از تصویر نینجا با تمامی تناژهای رنگی پوست استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا