آموزش

آموزش افزودن موزیک در اپل واچ و پخش آن از طریق ساعت

یکی از ویژگی‌های اصلی اپل واچ، قابلیت پخش کردن موسیقی به تنهایی و بدون نیاز به آیفون است. در واقع شما در اپل واچ خود حدود 2 گیگابایت حافظه قابل دسترسی دارید که می‌توانید موسیقی‌های خود را در آن انتقال داده و به کمک یک هندزفری یا هدفون بلوتوث به آن گوش دهید.

اپل واچ فاقد درگاه جک هدفون است، بنابراین به مجموعه هدفون های بی سیم نیاز خواهید داشت. یکی از ویژگی های عالی اپل واچ امکان گوش دادن به موسیقی در حال حرکت، بدون نیاز به حمل آیفون شما است. با همگام سازی خودکار انتشار آنها با ساعت خود، می توانید با پادکست های مورد علاقه خود هماهنگ شوید. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه درون اپل واچ خود موسیقی بریزید.

چگونه موسیقی را در اپل واچ خود دانلود کنید؟

دو روش برای گوش دادن به موسیقی از طریق اپل واج وجود دارد. اول، می توانید آنها را به طور مستقیم از طریق آیفون گوش دهید و یا اینکه تعداد مشخصی از آهنگ ها را بر روی ساعت اپل واچ دانلود کرده و بدون نیاز به آیفون، آنها را پخش کنید.

  • اپل واچ خود را روی شارژر آن قرار دهید و شارژر را به برق وصل کنید
  • در آیفون خود، اپلیکیشن Watch را باز کنید. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، می توانید درست در صفحه اصلی بکشید و جستجو کنید.
  • در صفحه My Watch به پایین بروید و Music را انتخاب کنید
  • در اینجا، می توانید موسیقی را برای دانلود در اپل واچ خود انتخاب کنید. دو گزینه وجود دارد:
    • می توانید لیست های پخش و آلبوم های خاصی را برای افزودن به ساعت خود انتخاب کنید.
    • همچنین می توانید ویژگی Heavy Rotation را انتخاب کنید و اپل بر اساس آنچه در آیفون گوش می دهید به طور خودکار موسیقی اضافه و حذف می کند.
  • اگر می خواهید اپل موسیقی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که ویژگی Heavy Rotation روشن است.
  • اگر می خواهید موسیقی را به صورت دستی انتخاب کنید ، روی + Add Music فهرست Playlists & Albums را کلیک کنید و انتخاب های خود را انجام دهید. ویژگی Heavy Rotation را فعال کنید یا برای انتخاب موسیقی دیگر روی + Add Music ضربه بزنید.
  • موسیقی شما وقتی به برق متصل شده و نزدیک به آیفون خود باشید با اپل واچ همگام خواهد شد.

نحوه گوش دادن به موسیقی در اپل واچ

برنامه Music را از روی اپل واچ خود اجرا کنید. بر روی صفحه نمایش اندکی فشار وارد کنید تا تنظیمات نمایان شوند. سپس گزینه Sources را انتخاب کنید و گزینه Apple Watch را لمس کنید.

اگر هدفون بیسیم خود را به اپل واچ وصل نکردید، آن را متصل کنید. برای اتصال هدفون، کافیست که دستگاه بلوتوثی مورد نظر خود را روی حالت اتصال قرار دهید. وارد تنظیمات اپل واچ شده و گزینه Bluetooth را انتخاب کنید؛ اپل واچ شروع به جستجوی وسایل اطراف می‌کند.

از لیست ظاهر شده، هدفون یا هندزفری بلوتوثی خود را یافته و آن را انتخاب کنید. درصورت درخواست، پین یا کد خواسته شده را وارد کنید. در نهایت می توانید آهنگ مورد نظر خود را پخش کرده و لذت ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا