صوتی و تصویری

رونمایی EIZO از مانتیور جدید FlexScan EV2760

شرکت EIZO از جدیدترین مانتیور خود با نام FlexScan EV2760 رونمایی کرده که با طراحی بدون فریم برای محیط‌های تجاری مانند اتاق‌ها، دفاتر کار و اتاق‌های کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. این مانیتور بهره وری انرژی بالایی داشته و بر طبق استانداردهای محیط زیست توسعه یافته تا صدمه کمتری به بار بیاورد.

مانیتور EV2760 از یک پنل 27 اینچی LCD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل استفاده کرده که تکنولوژی ساخت آن از نوع IPS با نور پس زمینه LED می‌باشد و زوایای دید 178 درجه‌ای دارد. روشنایی مانیتور 350cd/m² کاندلا بر متر مربع و میزان کنتراست آن 1000:1 ارزیابی می‌شود. این مانیتور از استند جدیدی بهره می‌برد که تا 169 میلیمتر ارتفاع خواهد داشت و اجازه می‌دهد به راحتی یک لپ تاپ را در زیر آن قرار دهید تا محیطی با دو نمایشگر را در اختیار داشته باشید.

چهار پورت USB 3.1 Type A، دو دیسپلی پورت، یک HDMI و یک DVI-D ورودی‌های نمایشگر برای ارتباط با رایانه‌های شخصی هستند. با حضور قابلیت تصویر در تصویر، محتوای دو رایانه می‌تواند به شکل هم زمان نمایش داده شود که امری بسیار مفید برای جلسات و غیره خواهد بود. این کمبود پورت‌های USB لپ تاپ را جبران می‌کد تا کاربران به راحتی دستگاه‌های بیشتری را مانند ماوس، صفحه کلید و هدست به مانیتور متصل کنند.

کاربران می‌توانند تنظیمات منحصر بفردی با استفاده از نرم افزار Screen InStyle شرکت EIZO برای نمایشگر خود در نظر بگیرند که به شکل اتوماتیک روی یک صفحه نمایش متصل بازتاب داده خواهد شد. این امر بسیار مفید خواهد بود، بخصوص زمانی که شما لپ تاپ خود را به یک نمایشگر به اشتراک گذاشته شده متصل خواهید کرد. FlexScan EV2760 برای عرضه در فصل اول سال 2020 در نظر گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا