پیگیری رشته ها یا همان Thread توییتر برخی اوقات گیج کننده است، خصوصا اگر حساب کاربری در حالت عمومی بوده و پاسخ دهی برای همه امکان پذیر باشد. حال توییتر اخیرا ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده که تفکیک نوشته ها را سهولت می بخشد. با استفاده از این ویژگی جدید، کاربر به هیچ وجه از پاسخ های ارسال شده توسط دوستان خود بی اطلاع نمی ماند.

طبق گفته های تیم پشتیبانی، کاربران iOS اکنون می توانند پاسخ توییت های خود از سوی دوستان و افراد دنبال شونده را به صورت رشته ای مشاهده کنند. به بیان بهتر، اگر افراد دنبال کننده در بین افراد پاسخ دهنده به توییت کاربر باشند، نوشته آن ها به صورتی متفاوت مشاهده خواهد شد. در این حالت، خطی از توییت کاربر به پاسخ دوستان و افراد دنبال شونده کشیده می شود و مشاهده آن ها را آسان تر می کند. البته توییت دوستان حالت فشرده تری نسبت به نوشته های سایرین پیدا می کند.

این رسانه اجتماعی ظاهرا از سال گذشته در حال آزمایش این ویژگی در نسخه بتای توییتر بوده و حالا آن را برای کاربران iOS راه اندازی کرده است. طبق اظهارات رسمی توییتر، طرح بندی جدید تماشای پاسخ های افراد به یکدیگر را راحت تر می کند. هرچند که این ویژگی فعلا تنها برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS قابل دسترس است، اما به صورت انحصاری برای کاربران آیفون نخواهد بود. این کمپانی اعلام کرده که قابلیت جدید رشته ها به زودی برای دارندگان دستگاه های اندرویدی نیز عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *