نرم افزار و اینترنت

گوگل قابلیت چاپ خودکار تصاویر مشترکین Photos را آزمایش می کند

گوگل فوتوز همیشه با ارائه بروزرسانی جدید، قابلیت های هوشمندی را برای کمک به سازماندهی و مدیریت تصاویر به ارمغان می آورد. اکنون گوگل مشغول کار روی سرویس جدیدی است که کاربران در ازای پرداخت حدود ۸ دلار در ماه، می‌توانند بهترین عکس‌های خود را چاپ‌شده در محل تحویل بگیرند.

به‌گزارش 9to5Google، گوگل فوتوز به‌صورت خودکار بهترین تصاویر موجود در حساب کاربری کاربر را برای چاپ انتخاب می‌کند. البته کاربر می‌تواند فهرست این تصاویر را به‌دلخواه تغییر دهد. براساس این گزارش، کاربر می‌تواند هر عکسی را برای چاپ انتخاب کند. گوگل سه گزینه را پیش روی کاربران قرار داده که کاربران می توانند فهرست را براساس بیشتر روی افراد و حیوانات، محبوب ترین گزینه ها یا بیشتر منظره و طبیعت و یا ترکیب هر دو شخصی سازی کنند.

مشترکان گوگل فوتوز به‌زودی می‌توانند با فعال‌کردن سرویس جدید این اپلیکیشن، ماهانه در ازای پرداخت ۷/۹۹ دلار، ۱۰ عکس برتر خود را در اندازه ۶ در ۴ اینچ روی صفحه‌ی سفیدرنگ و در محل زندگی‌شان تحویل بگیرند. کاربران این سرویس همچنین این امکان را خواهند داشت که در هر زمانی، فهرست علاقه‌مندی‌های خود را تغییر دهند. گوگل عکس‌ها را براساس این فهرست برای چاپ انتخاب خواهد کرد. گوگل سرویس مذکور را برنامه‌ای آزمایشی معرفی کرده است که در شروع، فقط در آمریکا فعال خواهد بود و هنوز مشخص نیست دامنه‌ی سرویس‌دهی‌اش به کشورهای دیگر هم خواهد رسید یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا