گیگابایت به تازگی از برند پرمیوم گیمینگ AORUS، یک مانیتور گیمنگ جدید مدل F127Q ارائه کرده که دارای نرخ رفرش 165 هرتزی بوده و شما می‌توانید تجربه‌ای عمیق‌تر از بازی‌ها و فیلم‌های خود داشته باشید. این مانیتور جدید از یک پنل 27 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل استفاده کرده و دارای نسبت ابعاد 16 به 9 و نرخ رفرش تصویر 165 هرتزی است. این مانیتور جدید از فناوری AMD Radeon FreeSync پشتیبانی کرده تا شما در حین گیم پلی هیچ پارگی در تصویر مشاهده نکنید و تجربه‌ای روان و بدون مشکل را بدست آورید.

Aorus F127Q یکی از پاسخگوترین مانیتورهای بازار گیمینگ است زیرا با شتاب دادن سرعت به کریستال‌های مایع موفق شده زمان پاسخ دهی را به یک میلی ثانیه کاهش دهد تا شما به راحتی تنها به فکر بازی کردن باشید. Aorus F127Q از یک پنل حرفه‌ای 10 بیت (8 بیت + FRC) نیز استفاده می‌کند که از نوع IPS بوده و زوایای دید 178 درجه افقی و 178 درجه عمودی را ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Aorus F127Q از پیشرفته‌ترین سیستم LED حاضر در بازار استفاده می‌کند. به لطف نرم افزار RGB Fusion شما می‌توانید محیط اطراف و بخصوص مانیتور خود را به هر شکلی که دوست دارید شخصی سازی کنید. دوست داران نورپردازی نیز فرصت‌های زیادی را این مانیتور و دیگر قطعات ساخت گیگابایت خواهند داشت.

تثبیت کننده هدف گیری (Aim Stabilizer) موشن بلور را کاهش داده و گیمرها اجازه می‌دهد وضوحی فرای معمول را تجربه کنند تا گیم پلی روان‌تر برایشان خلق شود. داشبورد Aorus اطلاعات اساسی سیستم مانند ولتاژ، سرعت کلاک، میزان حرارت، میزان استفاده، سرعت فن‌ها پردازنده را به نمایش می‌گذارد. همچنین برخی قابلیت‌های اختصاصی Aorus مانند GameAssist نیز در آن حضور دارند.

شما حتی می‌توانید اینکه به کدام یک این اطلاعات دسترسی داشته باشید را نیز کنترل کنید. قیمت در نظر گرفته شده برای F127Q بالغ بر 549.99 دلار می‌باشد و از همین حالا در فروشگاه‌های Newegg و Amazon قابل خریداریست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *