شرکت MSI امروز جدیدترین مانیتور گمینگ خود را با نام Optix MAGG322CR M راهی بازار کرد. مانتیور گیمینگ 180 هرتزی این شرکت، مناسب برای گیمرهایی است که تجربه بازی تیراندازی اول شخص را دارند. محصول جدید این شرکت از یک پنل 31.5 اینچی ضد تابش با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با انحنای 1500R استفاده می کند. نمایشگر مورد نظر از یک پنل 8 بیتی VA با قابلیت کنترل نرخ فریم یا FRC بوده که قادر می سازد تا با طیف 8 بیتی طیف رنگی وسیع تری را بدست آورد.

مانتیور Optix MAGG322CR M همچنین دارای زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای و روشنایی 300 نیت و نسبت کنتراست 3000 به 1 دارد. همچنین وقتی صحبت از فناوری همگام سازی نرخ تجدید می آید، Adaptive-Sync Adaptive-Sync VESA با گواهینامه AMD FreeSync موجود است. این نمایشگر 96درصد از DCI-P3 و 125درصد از رنگ های sRGB را پوشش می دهد.

از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به داشتن دیسپلی پورت، دو درگاه HDMI، یک درگاه USB-C که از حالت متناوب DisplayPort پشتیبانی می کند و امکان ورودی ویدیو از طریق USB را دارد، جک هدفون 3.5 میلیمتری و دو پورت USB 2.0 اشاره کرد. علاوه بر این، پشتیبانی از پیکربندی MSI Mystic Light RGB نیز روی مانیتور فعال است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این مانتیور در دست نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *