موبایل و تبلت

موتورولا از گوشی های Moto G Stylus و Moto G Power رونمایی کرد

پس از شایعات، سرانجام موتورولا از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده خود با نام های Moto G Stylus و Moto G Power رونمایی کرد. هر دو گوشی جدید موتورولا از صفحه نمایش 6.4 اینچی مکس ویژن IPS LCD با رزولوشن 2300 در 1080 پیکسل با نسبت ابعاد 19 به 9 و دوربین سلفی حفره دار 16 مگاپیکسلی با فناوری Quad-Pixel استفاده می کنند. همچنین هر دو گوشی مجهز به پردازنده 11 نانومتری کوالکام اسنپدراگون 665 و گرافیک Adreno 610 هستند. از سوی دیگر سیستم عامل اندروید 10 به طور پیش فرض روی هر دو گوشی اجرا شده است.

گوشی موتو G استایلوس دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین شده و از قلم استایلوس بلوتوثی بهره می برد. در پشت گوشی موتو G استایلوس، میزبان دوربین اصلی چهارگانه هستیم که متشکل ازیک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.7 و فناوری Quad Pixel، حسگر 16 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 117 درجه، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و لنز TOF است.

موتورولا همچنین برنامه Moto Note خود را ارائه کرده تا به کاربران امکان دهد یادداشت ها و طرح ها را به محض اینکه قلم را از مکان خود در گوشه پایین و سمت راست بیرون بکشید، فعال شود. همچنین یک منوی پرتاب سریع قابل تنظیم وجود دارد که می تواند چندین کلید میانبر را برای راحتی شما در خود جای دهد.

علاوه بر این گوشی موتو G پاور از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و دوربین اصلی سه گانه آن از سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافرگام f/1.7، حسگر 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 118 درجه ای، حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

از دیگر مشخصات این دو دستگاه می توان به سنسور اثرانگشت، پورت USB-C و بلندگوهای دالبی اشاره کرد. گفتنی است که دو گوشی موتو G پاور و موتو G استایلوس به ترتیب با قیمت 249 دلار و 299 دلار از طریق فروشگاه های اسپرینت، آمازون و موارد دیگر به فروش برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا