لپ تاپ

رونمایی Vaio از نسل جدید لپ‌تاپ‌های SX14 و SX12 با پردازنده نسل دهم اینتل

شرکت Vaio به تازگی نسل جدید لپ تاپ های فوق سبک SX14 و SX12 با پردازنده های نسل دهم اینتل کامیت لیک را رونمایی کرده است. وایو اواسط تیر ماه از لپ تاپ فوق سبک و 12 اینچی SX12 با تعداد پورت های فراوان رونمایی کرده بود. حال این شرکت پس از گذشت تقریباً شش ماه، مدل آپدیت شده این لپ تاپ را ارائه کرده است.

وایو با این دو دستگاه جدید که مجهز به پردازنده‌های 4 یا 6 هسته‌ای نسل دهم اینتل هستند، عملکرد لپ‌تاپ‌های خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. شما با فعال‌سازی قابلیت VAIO TruePerformance قادر به افزایش عملکرد این دستگاه‌ها تا ۴۰ درصد خواهید بود. لپ تاپ SX12 نمایشگر 12 اینچی با رزولوشن فول اچ دی، وزن 900 گرمی و حدود 15.7 تا 18 میلیمتر ضخامت دارد. کاربران می توانند این لپ تاپ را با پیکربندی های مختلفی نظیر پردازنده Core i5-10210U، رم 8 گیگابایتی به قیمت 1299 دلار و یا با 256 گیگابایت حافظه SSD و یا همچنین با پردازنده Core i7 و 1 ترابایت حافظه SSD به قیمت 2199 دلار خریداری کنند.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ یاد شده می توان به پشتیبانی از وای فای 5، بلوتوث 4.1 و مودم 4G/LTE اشاره کرد. وب کم با سنسور IR برای تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، اسپیکر استریو و میکروفون از دیگر ویژگی های این محصول هستند. وایو ادعا می کند لپ تاپ SX12 با یک بار شارژ حدوداً 13.2 تا 13.5 ساعت شارژدهی خواهد داهد داشت، ولی ظرفیت باتری را فاش نکرد. وایو SX12 در پنج رنگ مشکی، نقره ای، قهوه ای، صورتی و قرمز عرضه می شود.

از طرقی لپ تاپ SX14 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با پیکربندی 4K LCD، وزن حدود 1 کیلوگرم داشته و باقی مشخصات فنی با نسخه SX12 یکسان است. هر دو لپ‌تاپ از کیبوردهای بی‌صدا که سروصدای کمتری ایجاد می‌کنند و قابلیت تایپ خوبی دارند، بهره می‌برند. وایو همچنین فناوری Windows Hello را به‌منظور تایید هویت امن، برای هر دو لپ‌تاپ ارایه کرده است. این دو دستگاه هم‌اکنون در آمریکا با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار قابل دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا