نرم افزار و اینترنت

رونمایی AMD از کارت گرافیک حرفه‌ای Radeon Pro W5500

شرکت AMD از سری کارت های گرافیک جدید حرفه ای Radeon Pro W5500 و Radeon Pro W5500M رونمایی کرد هکه طراحی و بهینه شده تا نیرو بخش ایستگاه‌های کاری قابل حمل با کارایی بالای نسل بعدی باشد. کارت های گرافیک جدید شرکت AMD از معماری ساخت 7 نانومتری با عملکرد بهینه RDNA و حافظه های سریع GDDR6 به همراه پشتیبانی از PCI Express 4.0 استفاده کرده است.

با گسترش خانواده گرافیک‌های با کارایی بالای حرفه‌ای AMD، آنها عملکردی فوق العاده را در اپلیکیشن‌‌ها ارائه می‌دهند، پایداری سختی داشته و مصرف انرژی عالی دارند. به علاوه کارت گرافیک AMD Radeon Pro W5500 کارایی چند وظیفگی خارق العاده‌ای را حتی در سخت‌ترین شرایط مانند زمانی که کاربر قصد دارد توسعه طراحی خود را ادامه دهد در حالیکه یک رندر در پس زمینه پردازش می‌شود، فراهم می‌کند.

کارت گرافیک AMD Radeon Pro W5500 و گرافیک Radeon Pro W5500M باعث می‌شوند که نحوه انجام کار توسط تیم‌های مسئول پروژه با فراهم کردن تجربه‌ای غوطه ور و همزمان برای طراحی کانسپت‌ها بهبود یافته تا تصمیم‌هایی سریع و بهتر اتخاذ شوند. زمان عرضه کارت گرافیک AMD Radeon Pro W5500 در اوایل ماه فوریه 2020 خواهد بود و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 399 دلار می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا