گجت و پوشیدنی

ردمی از پاوربانک های جدید با قابلیت شارژ سریع دو طرفه رونمایی کرد

به دنبال معرفی گوشی ردمی 8A دوال ، برند ردمی (زیر مجموعه شیائومی) از پاوربانک های جدید خود برای بازار هند رونمایی کرد. این پاوربانک های در دو ظرفیت 10 هزار و 20 هزار میلی آمپر ساعتی عرضه شده و شامل دو ورودی و خروجی، شارژ سریع دو طرفه به همراه نشانگر شارژ LED است.

هر دو پاوربانک جدید دارای دو درگاه خروجی USB-A، رابط میکرو یواس‌بی و USB Type-C هستند. پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 10 واتی و 20 هزار میلی آمپر ساعتی نیز از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. سلول های فعلی موجود در هر دو پاوربانک از نوع لیتیوم پلیمر هستند که تراکم بالاتری در مقایسه با سلولهای لیتیوم دارند.

بدنه هر دو پاوربانک از جنس پلاستیک براق به همراه یک بافت ضد لغزش با مواد لاستیکی در بخش بیرونی ساخته شده است. علاوه بر این، هر دو پاوربانک ردمی دارای حالت شارژ کردن کم مصرف برای گجت هایی بلوتوثی نظیر هدفون و دستبندهای سلامتی هستند که حداکثر تا دو ساعت را برای بهبود حفاظت از باتری افزایش می دهد.

همچنین هر دو پاوربانک جدید از 12 لایه محافظت در برابر گرمای بیش از حد باتری بهره می برند. هر دو پاوربانک 10 هزار و 20 هزار میلی آمپر ساعتی قرار است با قیمتی به ترتیب 11 دلار و 21 دلار در رنگ های سفید و مشکی راهی بازار هند شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا