فناوری

نسخه ویژه Thom Browne گلکسی زد فلیپ رونمایی شد

نسخه ویژه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ با همکاری برند تام براون معرفی شد. این گوشی تاشو شب گذشته در مراسم آنپکد 2020 رونمایی شده بود. نسخه تام براون گلکسی Z Flip ترکیبی از گوشی کاملا جدید و تاشوی سامسونگ و سبکی پیشرو و بی‌زمان در حوزه مد است که می‌تواند تجربه‌ای بی‎سابقه از یک گوشی تاشو را به شما منتقل کند.

این مدل نقره ای رنگ بوده و خطوط قرمز، سفید و آبی که امضای این برند محسوب می شوند، در وسط آن نقش بسته اند. همچنین در پنل پشتی T لوگوی این برند نیویورکی به چشم می خورد. این مدل با ایرباد جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز پلاس و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 که از طراحی مشابهی برخودارند، قابل سفارش است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه نسخه تام براون گلکسی زد فلیپ می توان به نمایش انیمیشن اختصاصی این برند حین خاموش و روشن شدن گوشی اشاره کرد. آیکون اپلیکیشن ها و صداها نیز با نمونه های مورد نظر برند تعویض شده اند. گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition از 14 فوریه (25 بهمن) قابل پیش خرید بوده و در تعداد محدود از برخی فروشگاه ها قابل خریداری خواهد بود. قیمت نهایی این مدل هنوز فاش نشده ولی پیش بینی می شود نسبت به مدل استاندارد (1380 دلار) قیمت بسیار بالاتری داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا