سامسونگ شب گذشته در مراسم معرفی خانواده گلکسی اس 20 اعلام کرد با همکاری مایکروسافت اولین بازی موبایل فورزا استریت به کهکشانی‌های گلکسی اس 20 خواهد آمد. دیوید پارک، استراتژیست ارشد سامسونگ روی صحنه اعلام کرد که این شرکت با مایکروسافت در زمینه «سرویس ابری» به صورت پیشرفته‌ای همکاری خواهد کرد. پارک اطلاعات دیگری در میان نگذاشت، جز اینکه در آینده اطلاعات بیشتری خواهیم شنید.

مایکروسافت در حال حاضر، سرویس ابری خودش به نام پروژه xCloud را به صورت پیش‌نمایش برای برخی از کاربران و اینسایدرها عرضه کرده است. انتظار می‌رود که این سرویس استریمینگ در بازی‌های آینده این کمپانی، نقشی کلیدی را ایفا کند؛ خصوصاً اینکه کنسول جدید مایکروسافت یعنی سری ایکس Xbox اواخر سال 2020 از راه می‌رسد.

سامسونگ هیچ پاسخی به سؤال خبرنگاران پیرامون جزئیات همکاری با تیم ایکس‌باکس نداشت. ازطرفی مایکروسافت اعلام کرد که به‌زودی جزئیات بیشتری از همکاری با کره‌‌ای‌ها منتشر می‌کند. سخنگوی این شرکت در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت:

ما اعتقاد داریم گیمرها در سرتاسر جهان باید در دستگاه‌های مدنظر خود به بازی‌های بزرگ و باکیفیت دسترسی داشته باشند. همکاری با شرکایی همچون سامسونگ، قدم مهمی در مسیر سفر Project xCloud محسوب می‌شود و استریم بازی را بیش‌ازپیش برای گیمرها در دسترس قرار می‌دهد. قطعا در ماه‌های آتی سال جاری، جزئیات بیشتری از همکاری منتشر می‌کنیم.

پارک علاوه بر اعلام خبر همکاری با مایکروسافت، گفت که بازی Forza Street در گوشی‌های سامسونگ گلکسی عرضه خواهد شد. این بازی سال گذشته برای کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ منتشر شده بود. کاربران علاقه‌مند می‌توانند در Galaxy Store یا Google Play برای اجرای بازی پیش ثبت‌نام کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *