الیمپیوس نسل جدید دوربین بدون آینه خود را موسوم به E-M1 Mark III رونمایی کرده که قرار است نسخه جایگزین نسل قبلی یعنی E-M1 Mark II شود. از قابلیت های این دوربین شامل تثبیت بهتر تصویر و فیلتر زنده ND است. این دوربین از سنسور تصویر 20.4 مگاپیکسلی Live MOS و  پردازنده تصویر جدید TruePix IX بهره می برد. دوربین جدید Mark III دارای میزان حساسیت ISO64 تا 25600، سیستم ردیابی فوکوس خودکار تشخیص فاز 121 نقطه ای و سیستم ردیابی چشم و صورت بهبودیافته می باشد. همچنین این دوربین توانایی عکسبرداری پیاپی با نرخ 60 فریم بر ثانیه با قفل نوردهی و فوکوس خودکار و عکسبرداری پیاپی با نرخ 18 فریم بر ثانیه با نوردهی و فوکوس خودکار را دارد.

دوربین OM-D E-M1 Mark III از لحاظ جمع و جور بودن شاسی همانند مدل Olympus OM-D E-M1 Mark II بوده و بدنه آن تنها 504 گرم وزن دارد. از جمله این قابلیت ها می توان به عکسبرداری 50 مگاپیکسلی هنگام استفاده دستی و 80 مگاپیکسلی حین استفاده از سه پایه در حالت High Res Shot، فیلتر کاهنده نور زنده با حداکثر 5 استاپ مجازی، بهبود قابل توجه شناسایی و ردیابی سوژه در سیستم فوکوس خودکار اشاره کرد.

این محصول از فوکوس 121 نقطه ای برخوردار بوده و می تواند با رزولوشن 4K و C4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p با نرخ 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این دوربین بهبود لرزشگیر تصویر است که حالا در حالت استاندارد تا 7 استاپ و در صورت استفاده سیستم تثبیت کننده 5 محوره با لنزهای حرفه ای Sync IS تا 7.5 استاپ لرزش دوربین را تصحیح می کند. این ویژگی به عکسبرداری بهتر در حالت Starry Sky AF منجر می شود.

علاوه بر این، دوربین Mark III دارای منظره یاب اولد 2.36 میلیون نقطه ای و مانیتور لمسی با زاویه متغیر 3 اینچی است و Wi-Fi و بلوتوث نیز برای کار از راه دور و انتقال داده های بی سیم روی آن تعیبه شده است. دوربین OM-D E-M1 Mark III از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 1799 دلار (فقط برای بدنه) و همراه با لنز 40-12 میلیمتری الیمپوس Pro با گشودگی دیافراگم f/2.8 با قیمت 2499 دلار و با لنز 100-12 میلیمتری Pro با گشودگی دیافراگم f/4 با قیمت 2900 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *