نرم افزار و اینترنت

فیسبوک از اپلیکیشن جدیدی مشابه پینترست راه اندازی کرد

فیسبوک به تازگی اپلیکیشن جدید مشابه سرویس پینترست موسوم به Hobbi منتشر کرده است. این اپلیکیشن با تمرکز روی اشتراک تصاویر و ویدیوها طراحی شده و با کمک آن، کاربران می‌توانند پروژه‌ها و سرگرمی‌های خود از قبیل آشپزی، کارهای هنری، تناسب اندام، دکوراسیون خانه و مواردی از این قبیل را مرحله به مرحله ثبت کنند.

این اپلیکیشن، تصاویر مربوط به پروژه‌ها و امور کاربران را در قالب مجموعه‌هایی، مرتب می‌کند و کاربران می‌توانند پیشرفت خود را در طی زمان دنبال کنند. در واقع، Hobbi بیشتر برای ویرایش و سازماندهی کاربرد دارد و نمی‌توان از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی یاد کرد.

همچنین نحوه استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است به طوری که از چند دکمه محدود و قابلیت‌های ویرایشی ساده بهره می‌برد و هر کسی می‌تواند براحتی با آن کار کند. جالب اینجاست که Hobbi  بعد از گذشت اندک زمانی از عرضه اپلیکیشن Tangi شرکت گوگل که از قابلیت‌های تقریبا مشابهی بهره می‌برد، عرضه شده است. با این حال،قابلی‌های Tangi بیشتر روی ساخت ویدیوهای کوتاه متمرکز است و از این لحاظ، می‌تواند با تیک تاک نیز رقابت کند.

با این حال، عرضه نسخه iOS اپلیکیشن Hobbi از روز گذشته در کشورهای نظیر کلمبیا، بلژیک، اسپانیا و اوکراین آغاز شده و روی دستگاه‌های مجهز به iOS 11 و نسخه‌های بالاتر از آن کار خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا