کنسول و بازی

تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Half-Life: Alyx اعلام شد

شرکت Valve، ناشر و استودیو سازنده سری بازی‌های Half-Life، امروز زمان انتشار نسخه بعدی و مورد انتظار از این عنوان از بازی‌ها را اعلام کرد. پیش از این انتظار می‌رفت که با توجه به گزارشات و شواهد موجود، انتشار این بازی به زمان دیگری موکول شود، اما Valve امروز اعلام کرد که این بازی بدون تاخیر و در زمان موعود به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

براساس اعلام شرکت بازی Half-Life: Alyx در تاریخ دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ (۲۳ مارس ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی یعنی ولو ایندکس (Valve Index)، آکیولس ریفت (Oculus Rift) و HTC Vive در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در صورتی که به پیش خرید بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید از همین حالا بازی را پیش خرید کنید و در این صورت قادر خواهید بود تا از تاریخ دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ( ۲ مارس ۲۰۲۰) از هدایا و مزایای پیش خرید بازی Half-Life: Alyx بهره‌مند شوید.

والو یکی از این شرکت‌هاست که سال میلادی گذشته از بازی واقعیت مجازی خود و در واقه نسخه‌ای جدید از فرنچایز محبوب Half life تحت عنوان Half-Life: Alyx رونمایی کرد. داستان بازی میان دو نسخه‌ی اول و دوم روایت می‌شود. باز‌ی‌بازان کنترل شخصیتی به نام الکس وانس را به عهده دارند که عضوی از گروه مقاومت است و همراه با سایر اعضای این گروه با سازمانی به نام Citadel به مبارزه خواهند پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا