گجت و پوشیدنی

سونی از اسپیکر بیسیم SRS-LSR200 رونمایی کرد

سونی به تازگی گجت جدیدی موسوم به SRS-LSR200 رونمایی کرده که ترکیبی از اسپیکر بیسیم و و ریموت کنترل تلویزیون را فراهم می کند. کاربران به کمک این وسیله می توانند از هر جای منزل به تلویزیون گوشی کرده و بدون نیاز به کنترلر تلویزیون، کانال ها را از طریق دکمه های روی آن تعویض کنند. این وسیله برای افراد سالخورده کاربردی خواهد بود.

در حالی اسپیکر بی سیم سونی با عمر باتری 13 ساعته به تازگی معرفی شده که در مواقع لازم به یک ریموت کنترل تبدیل می‌شود. از طریق همین گجت، زمانی که در آشپزخانه مشغول آشپزی هستید٬ نیازی نیست صدای تلویزیون را بی‌نهایت زیاد کنید تا صدای آن به گوش شما هم برسد. کافیست این اسپیکر را روشن کنید تا بتوانید محتوای تلویزیون را از طریق آن بشنوید.

اسپیکر این محصول کمی زاویه دار طراحی شده تا حین قرارگیری روی میز صدا را به طرف کاربر هدایت کند. این محصول به کمک باند 2.4 گیگاهرتزی قابلیت اتصال داشته و صداها علاوه بر پخش شدن از اسپیکر درونی، از اسپیکرهای داخلی تلویزیون نیز پخش می شوند؛ بنابراین اعضای خانواده می توانند از اتاق پذیرایی و اتاق برنامه تلویزیون را دنبال کنند.

همچنین این اسپیکر با یک مرکز شارژر که به تلویزیون (هر تلویزیونی نه تنها تلویزیون‌های برند سونی) متصل می‌شود همراه است. این پایه می‌تواند اسپیکر را در عرض 3 ساعت از شارژ 0 به 100 درصد برساند. سونی می‌گوید این ریموت و اسپیکر مادون قرمز ضد آب به صورت ترکیبی وزن 630 گرم را ارائه می‌کند. روی آن یک جک هدفون نیز قرار گرفته است. اسپیکر SRS-LSR200 از هم اکنون با قیمت 180 دلار در ژاپن قابل سفارش است. سونی فعلاً برنامه ای برای عرضه این محصول در بازارهای بین المللی ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا