گجت و پوشیدنی

شیائومی لوازم جانبی گوشی های سری Mi 10 را معرفی کرد

چندی پیش بود که شاهد رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی با نام های Mi 10 و Mi 10 پرو بودیم. این گوشی با مشخصاتی همچون دوربین 108 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 865 همراه بودند. شیائومی در جریان رویداد علاوه بر معرفی پرچمدارانش از لوازم جانبی آن نیز رونمایی کرده که شامل روتر AIoT AX3600 Wi-Fi 6 router، پایه عمودی شارژ وایرلس 30 واتی، اسپیکر بلوتوثی با توانایی شارژ وایرلس، فن خنک کننده گوشی است.

اولین محصول معرفی شده، اسپیکر بلوتوثی است که برجسته ترین قابلیت آن، امکان شارژ بیسیم سری Mi 10 و Mi 9 Pro 5G با توان 30 وات، حتی هنگام پخش موزیک است. اسپیکر جدید قادر است از طریق NFC همگام شود و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. اسپیکر بلوتوثی Wireless Charging Bluetooth Speaker قرار است با قیمت 36 دلار در چین عرضه شود.

محصول بعدی معرفی شده پایه شارژر عمودی بیسیم با توانایی شارژ سریع با توان 30 وات است. شارژر بیسیم جدید شیائومی مجهز به یک فن داخلی بوده که به اتلاف بهتر گرما کمک می کند. به لطف مدیریت بهتر گرما، این شرکت وعده حداکثر سرعت شارژ سریع گوشی هایش را داده است. این محصول نیز با قیمت 29 دلار راهی بازار می شود.

محصول سوم روتر جدید AIoT AX3600 Wi-Fi 6 router است. این روتر جدید مجهز به 7 آنتن، تراشه کوالکام IPQ8071A بوده و دارای 512 مگابایت رم و 256 مگابایت حافظه داخلی است. این اولین روتر شیائومی است که نوید عملکرد بالا به همراه حداکثر سرعت 9.6 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. همچنین یکی از هفت آنتن موجود در روتر، آنتن اختصاصی AIoT است که از فرکانس دوگانه پشتیبانی می کند و سرعت حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه را برای دستگاه های IoT فراهم می کند. این روتر جدید نیز با قیمت 86 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

محصول بعدی Special Xiaomi Mi 10 Air cooling fan است. برای کاربرانی که می خواهد طی مدت طولانی با گوشی می 10 بازی کنند، فن خنک کننده مخصوص مایع، می تواند راهکاری برای مدیریت بهتر گرما باشد. این فن جدید قادر است دمای گوشی را تا 10 درجه برساند. قیمت این فن جدید نیز 19 دلار است.

شیائومی همچنین از شارژ جدید 65W GaN Compact Type-C Charger برای شارژ دستگاه های مختلف نظیر لپ تاپ، گوشی هوشمند و سایر دستگاه ها عرضه کرده است. این شارژ جدید می تواند گوشی می 10 را طی مدت 45 دقیقه با توان 50 وات شارژ کند. برای لپ تاپ ها که از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می کنند، با استفاده از این شارژر جدید دستگاه را شارژ کرد. همچنین این شارژ مبتنی Gallium Nitride بوده و حمل آن بسیار جمع و جور و ساده است. قیمت این شارژ جدید هم 21 دلار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا