بالاخره بعد از چندین ماه تست و ارزیابی، مایکروسافت در اقدامی‌ به منظور استفاده راحت‌تر کاربران از اپلیکیشن‌ها‌ی ورد، اکسل و پاورپوینت، این سه برنامه را با یکدیگر ادغام و اپلیکیشن یکپارچه آفیس را برای کاربران پلتفرم اندروید و iOS عرضه کرد.

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دiد اسناد اکسل، ورد و پاورپوینت را بدون تغییر اپلیکیشن مشاهده و یا ویرایش کنند. هم‌چنین امکان دسترسی به وان‌درایو و اسکن اسناد واقعی به وسیله Office Lens وجود دارد. تست و ارزیابی این اپلیکیشن، در اوایل سال 2019 میلادی آغاز شد و تا اینکه ساعاتی پیش، اپلیکیشن آفیس رسما در گوگل پلی استور و اپل استور برای کاربران قابل دانلود است.

مایکروسافت آفیس می‌تواند اپلیکیشنی مفید و کاربردی برای کاربران موبایلی اندروید باشد و از آنجایی که سه اپلیکیشن را در خود جای داده، راه را برای استفاده بهتر و بیشتر از ورد، اکسب و پاورپوینت هموارتر می‌کند. اگرچه این اپلیکیشن برای محصولات اندرویدی عرضه شده، اما متاسفانه در تبلت‌ها‌ و یا کروم بوک‌ها‌ به خوبی اجرا نمی‌شود. همچنین، نمی‌توان در گوشی‌ها‌ی هوشمند از این برنامه به صورت لنداسکیپ (افقی) استفاده کرد.

این اپلیکیشن در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است. به عنوان مثال نسخه فعلی منتشر شده برای اندروید از کروم‌بوک پشتیبانی نمی‌کند و یا امکان استفاده از آن در حالت افقی وجود ندارد. مطمئنا معرفی این اپلیکیشن، مخصوصا اگر از استفاده کنندگان اکوسیستم مایکروسافت باشید.می‌تواند گامی بزرگ جهت افزایش بهره‌وری گوشی‌های هوشمند باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *