پس از انتشار بروزرسانی نرم افزاری جدید برای گوشی های وان پلاس 7، 7 پرو و 7T پرو، شرکت وان پلاس با کمی تاخیر آپدیت مورد اشاره را برای گوشی وان پلاس 7T منتشر کرده است. این بروزرسانی شامل پچ امنیتی ماه ژانویه 2020 و رفع برخی مشکلات سیستمی و بهبود عملکرد است. این بروزرسانی با شماره نسخه OxygenOS 10.0.4 (برای مدل های اروپایی و جهانی) و 10.3.1 (برای هند) در دسترس قرار گرفته است.

در بروزرسانی جدید، شما می توانید مدیریت بهینه رم، حل مشکلات صفحه سیاه و خالی در بعضی از برنامه ها و بهبود پایداری سیستم و همچنین رفع اشکالات عمومی را مشاهده می کنید. یک ویژگی جدید برای پشتیبانی از یادآوری هشدارهای حریم خصوصی نیز به این برنامه اضافه شده است و البته کاربران سطح امنیتی امنیتی ژانویه 2020 را دریافت می کنند.

در به روزرسانی وان پلاس، سرویس ابری از همگام سازی یادداشت ها و مخاطبین پشتیبانی می کند و به عبارتی دارای ویژگی تعادل کار و زندگی است و در آن اعلان های پیام ، مانند حالت و انتخاب برنامه بهینه شده اند. تقویم ، مکان یابی و مسیریابی خودکار همگی به این بخش اضافه شده اند. طبق معمول ، بروزرسانی جدید امروز فقط به تعداد محدودی از دستگاه ها خواهد رسید و انتظار می رود که در چند روز آینده گسترش گسترده تری داشته باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *