نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بیلد 19569 ویندوز 10 را برای کاربران Fast Ring منتشر کرد

مایکروسافت به تازگی بیلد 19569 ویندوز 10 در اختیار کاربران اینسایدر حلقه فست قرار داده است. در این بروز رسانی جدید شامل طراحی جدید آیکون های ویندوز 10 است. آیکون‌های جدید رنگی ویندوز 10 منطبق بر اصول زبان طراحی Fluent Design این شرکت ایجاد شده‌اند. اگر خاطرتان باشد مایکروسافت در ماه پایانی سال 2019 از اضافه شدن صدها آیکون جدید ویندوز 10 خبر داد که تمامی‌آن‌ها، با ظاهری کم‌وبیش رنگی و البته مدرن طراحی شده‌اند و در این سیستم عامل بکار گرفته شدند.

گفته می‌شود که برنامه‌هایی همچون ماشین حساب (Calculator)، گرون موزیک (Groove Music)، میل (Mail)، ضبط‌کننده صدای (Voice Recorder)، زنگ هشدا و ساعت (Alarms & Clock)، فیلم و تلویزیون (Movie & TV) و تقویم (Calendar)، با آیکون‌های رنگی جدید عرضه شده‌اند و قرار بزودی برای دیگر اپلیکیشن‌ها نیز اعمال شود. مایکروسافت همچنین قصد دارد تا طراحی آیکون سفیدرنگ و ساده Photos را نیز با آیکونی رنگی جابجا کند.

همه این آیکون‌های جدید در ویندوز 10 ایکس نیز وجود خواهند داشت. ویندوز 10 ایکس، سیستم عاملی ویژه دستگاه‌های مجهز به نمایشگرهای دوگانه است. مایکروسافت پیشتر نیز تغییراتی را در آیکون‌ها و طراحی برنامه‌های مجموعه آفیس خود اعمال کرد و ظاهری جدید را برای ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌‌نوت و غیره به ارمغان آورد. البته این تغییرات را در نسخه موبایلی این اپلیکیشن‌ها نیز شاهد بودیم و از زبان طراحی مذکور در بازطراحی اپلیکیشن‌های موبایلی نیز استفاده شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا