مدتی است که گوشی وان پلاس 7T پرو وارد بازار شده است. این گوشی با قیمتی مناسب یک سخت‌افزار قدرتمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. وان پلاس 7 تی پرو از یک مجموعه دوربین سه گانه بهره می‌گیرد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، یک ماژول اولترا‌واید 16 مگاپیکسل و سنسور 8 مگاپیکسل برای تصویربرداری تله فوتو است.

اکنون سایت DxOMark، به بررسی دوربین گوشی وان پلاس 7 تی پرو پرداخته و امتیازات را اعلام کرده است.  دوربین وان پلاس 7 تی پرو با کسب امتیاز 114 در تست‌ها تقربیا در کنار گوشی های گلکسی اس 10 و هواوی پی 30 پرو ظاهر شده است. امتیاز کلی 114 شامل امتیاز عکاسی 122 و امتیاز فیلمبرداری 96 از سوی این وبسایت برای این گوشی اعلام شده است.

این امتیاز در مقایسه با گوشی گلکسی اس 10 و هواوی پی 30 پرو که هر دو امتیاز 116 را کسب کرده، می تواند بسیار معقول و خوب باشد. به طورکلی، وان پلاس 7 تی پرو در تمامی شرایط روشنایی به طور دقیق عمل کرده و دامنه داینامیکی تصویر خوبی داشته است. همچنین رندر رنگی به اشباع خوبی همراه بوده و فوکوس خودکار آن در شرایط روشنایی دقیق عمل کرده است. برای مشاهده بررسی کامل دوربین گوشی بر روی لینک کلیک کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *