کنسول و بازی

مایکروسافت بروزرسانی داشبورد جدید Xbox One را منتشر کرد

مایکروسافت در هفته جاری آپدیت جدید داشبورد ایکس باکس وان را برای تمامی کنسول های خود ارائه کرده است. این بروزرسانی بیشتر روی بازطراحی اساسی صفحه اصلی تمرکز داشته که غالبا بازی ها و اپلیکیشن های استفاده شده در دسترس است. طراحی جدید بخش Home، شامل افزودن یا حذف سطرها برای شخصی سازی بیشتر آن و دسترسی سریع به Xbox Game Pass, Mixer و Microsoft Store است. توسعه دهندگان بیش از شش ماه است که در حال آزمایش این بروزرسانی جدید هستند که قطعا یافتن و دستیابی به بازی ها متداول را در صفحه اصلی راحت تر خواهد کرد.

طراحی جدید، تغییرات بسیاری را در داشبورد ایکس باکس وان در چند سال اخیر به وجود آورده که از جمله آنها می توان به زبان طراحی جدید فلوئنت در سال 2017 و طراحی مجدد در سال 2015 اشاره کرد. علاوه بر این، مایکروسافت همچنین به دارندگان ایکس باکس وان، اجازه شخصی سازی نمایش اعلان ها روی صفحه را می دهد که این یک ویژگی مفید در جهت مسدود سازی محتوای اعلان ها است. اکنون می توانید شش مکان مختلف ایکس باکس وان را انتخاب کنید که 5 مکان بیشتر آن گوشه پایین سمت راست پیش فرض در ویندوز 10 است.

مایکروسافت همچنین کتابخانه بازی ها و نرم افزار ها را بروزرسانی کرده است. در این بروزرسانی، آیکون های جدید بازی ها به دو صورت Trial و Demo نمایش داده می شود که امکان مشاهده بازی های کامل را آسان تر می کند. همچنین در طراحی جدید، امکان مشاهده بازی ها و نرم افزارهای برتر در کتابخانه نیز فراهم شده است. علاوه بر این، انیمیشن های GIF و تصاویر ارسال شده از طریق اپلیکیشن ایکس باکس روی اندروید و iOS و ویندوز 10، در مکالمات ایکس باکس وان قابل مشاهده است. بروزرسانی داشبورد جدید Xbox One از امروز در دسترس است و دارندگان کنسول ها می توانند به روز رسانی 10.0.18363.9135 را به صورت خودکار دریافت کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا