موبایل و تبلت

فوجی‌فیلم از دوربین Instax Mini 11 رونمایی کرد

فوجی فیلم از جدیدترین دوربین آنالوگ چاپ سریع خود با نام Instax Mini 11 رونمایی کرد. دوربینی که نسخه ارتقایافته‌ای از مدل محبوب متعلق به این خانواده یعنی Instax Mini 9 محسوب می‌شود و بنابه درخواست علاقمندان، تغییراتی همچون نوردهی خودکار (Auto exposure)، طراحی جدید و حالت ماکرو را در خود جای داده است.

یکی از مهم ترین قابلیت های دوربین فوجی فیلم Instax Mini 11، سلفی مود نام دارد. در مدل های قبلی کاربر برای سلفی گرفتن باید لنز کوچکی را روی دوربین نصب می کرد. اما حالا می توان با بیرون کشیدن حلقه نیمه شفافی که مقابل لنز قرار گرفته به راحتی سلفی گرفت. علاوه بر حفظ آینه سلفی در قسمت انتهایی لنز، یک حالت Selfie نیز به این دوربین اضافه شده است. البته کاربران می‌توانند با کم کردن حداقل فاصله فوکوس به 0.3m و بدون نیاز به اضافه کردن هیچ لنزی دیگر، از این حالت برای عکاسی در حالت ماکرو نیز استفاده کنند.

مهندسان فوجی فیلم همچنین قابلیت نوردهی خودکار را نیز به Mini 11 اضافه کرده‌اند که قادر است به صورت خودکار، سرعت شاتر را تنظیم و با توجه میزان نور محیط، از فلش استفاده کند. فوجی فیلم Instax Mini 11 در پنج رنگ آبی، بنفش، سفید، خاکستری و صورتی و در دو مدل دکمه شاتر به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول برابر با 70 دلار تعیین شده است.

منبع
cnet
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا