فناوری

قابلیت HMD Connect SIM امکان استفاده از دیتا رومینگ را در 120 کشور می دهد

نوکیا 8.3، 5.3، 1.3 و 5310 تنها محصولاتی نبودند که HMD Global در رویداد آنلاین خود ارائه کرد. این شرکت همچنین از HMD Connect رونمایی کرده که یک سیم کارت رومینگ جهانی با برنامه های مرتبط بوده و امکان استفاه از 120 کشور جهان را فراهم می کند.

قیمت این باندل بدون در نظر گرفتن کشور قابل استفاده تنها 9.95 یورو است، ولی داده های مختلفی را با همان هزینه دریافت خواهید کرد. 120 کشور یادشده در سه زون یا منطقه تقسیم بندی شده است، بنابراین با پرداخت این مبلغ، در منطقه اول 1 گیگابایت اینترنت، در منطقه دوم 500 مگابایت و سوم نیز 250 مگابایت دریافت خواهید کرد.

هر باندل از داده ها از زمان فعال سازی 14 روز بیشتر اعتبار نداشته و برای تمدید آن باید 5 یورو هزینه اضافی پرداخت کنید. اگرچه این مدت اعتبار 14 روزه بسته خود را تمدید نمی کند. اپلکیشین HMD Connect از قبل در گوگل پلی استور در دسترس کاربران قرار گرفته و همان چیزی است که برای فعال سازی سیم کارت خود و مدیریت بسته های اینترنت خود نیاز دارید.

قیمت کیت استارتر برای اولین بار 19.95 دلار بوده و برای هم سیم کارت اضافی 10 یورو است. این کیت ها در حال حاضر شامل یک باندل هستند، بنابراین شما می توانید با استفاده از سیم کارت تا 1 گیگابایت داده بهره مند شوید. حمل و نقل کیت های استارتر سیم کارت از 30 مارس آغاز می شود و برای رسیدن به هر نقطه از جهان 2-7 روز کاری طول می کشند. بدیهی است که که اگر زیاد سفر کنید، این سرویس همه زحمت خرید سیم کارت های محلی را برطرف می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا