شرکت HMD سرانجام از گوشی هوشمند نوکیا 8.3 با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 765G و دوربین چهارگانه برند زایس است.

نوکیا 8.3 جدید دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی Puredisplay با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. پنل HDR این گوشی از قابلیت Adaptive display پشتیبانی کرده و بسته به نور محیط اطراف میزان کنتراست نمایشگر را تنظیم می کند. همچنین در حفره بالای نمایشگر سمت چپ نیز دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی برند زایس قرار گرفته است.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی با چینش دایره ای شکل هستیم که از سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق تشکیل شده است. این دوربین با تمرکز بر ضبط فیلم و عملکرد کم نور طراحی شده است.  حالت اکشن و صوتی OZO فیلمبرداری را تکمیل می کند.

نوکیا 8.3 به پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون 765G با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و مودم یکپارچه 5G مجهز شده و از 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برخوردار است. این گوشی همچنین دارای سیستم عامل اندروید 10 بوده و بخشی از برنامه اندروید وان است. به این معنی که به مدت سه سال تمامی آپدیت های امنیتی و دو سال ارتقای نرم افزاری اندروید را دریافت خواهد کرد.

برای تامین انرژی دستگاه از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی استفاده شده و قرار است در رنگ Polar night عرضه شود. این گوشی از تابستان امسال با قیمت 599 یورو در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *