طبق گزارش مجله تایم، میانگین میکروب و کثیفی روی سطح گوشی های هوشمند حدود 10 برابر بیشتر از سرویس های بهداشتی بوده که ممکن است برای شما تعجب آور باشد. در هر صورت ، باید فکر کنید که چگونه با دستگاه هوشمند مورد علاقه خود ارتباط برقرار می کنید. اکنون دستگاه ضدعفونی کننده UV جدیدی تحت عنوان UV Shield: Portable Smartphone Sanitizer معرفی شده که با شما کمک می کند هرگونه میکروب و باکتری مضر روی گوشی هوشمند و یا هر وسیله قابل حملی را در عرض چند دقیقه از بین ببرید.

این دستگاه قدرتمند با از بین بردن میکروب ها و باکتری های مضر موجود در موبایل و سایر گجت های قابل حمل، راهی عالی برای سالم ماندن فراهم می کند. روش کار این دستگاه به اینگونه است که گوشی هوشمند تا 6.5 اینچ درون UV Shield قرار داده و یکی از محدودیت های زمانی (5 دقیقه، 10 دقیقه و یا 15 دقیقه) را انتخاب کرده تا عملیات ضدعفونی کردن آغاز شود.

 از آنجایی که دستگاه به نور UV-C متکی است و به روش های تمیز کردن مانند دستمال مرطوب، مواد شیمیایی یا گرمای بیش از حد تمیز نشده، و تلفن شما هرگز در حین ضدعفونی شدن آسیب نمی بیند. علاوه بر این، می توانید سایر وسایل قابل حمل نظیر کلیدهای اتومبیل گرفته تا جواهرات، ساعت ها، گوشواره ها و موارد دیگر با این دستگاه ضد عفونی کنید. این دستگاه همچنین 10.58 اونس وزن داشته و از طریق پورت USB شارژ می شود. این دستگاه هم اکنون با قیمت 50 دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *