کنسول و بازی

گوگل دسترسی به سرویس استادیا را تا دو ماه برای کاربران رایگان کرد

شرکت گوگل به تازگی نسخه‌ی رایگان پلتفرم سرویس ابری خود یعنی گوگل استیدیا را در اختیار گیمرها قرار داده و همچنین حساب کاربری حرفه‌ای این پلتفرم نیز هم‌اکنون دارای دو ماه اشتراک رایگان است.

ویروس کرونا، مدت زمان زیادی است که جهان را به تسخیر خود در آورده و مردم را خانه‌نشین کرده است. شرکت‌های بازی‌سازی زیادی تاکنون، با ارائه کردن خدمات و بازی‌های رایگان، بازیکنان را به ماندن در خانه تشویق کرده‌اند و حال به تازگی شرکت گوگل نیز، نسخه‌ رایگانی را از پلتفرم گوگل استیدیا ارائه کرده است تا بتواند مسیر ارتباطی قدرت‌مند‌تری را برای بازی‌بازان ایجاد کرده و تعداد طرفداران و کاربران این پلتفرم را نیز افزایش دهد.

امروز شرکت گوگل در بلاگ رسمی خود اعلام کرد، که هم‌اکنون تمام کسانی که دارای یک حساب کاربری جیمیل هستند‌، می‌توانند به رایگان از خدمات و بازی‌های این پلتفرم ابری استفاده نمایند. تنها کاری که می‌بایست انجام دهید این است که به سایت رسمی گوگل استیدیا رفته و با حساب جیمیل خود یک اکانت بسازید.

گوگل حتی پروژه آزمایشی دو ماهه رایگان Stadia Pro را نیز راه اندازی کرده و در دسترس قرار داده است. این بدان معنی خواهد بود که هر کسی می‌تواند به 9 عنوان از جمله GRID، Destiny 2: Collection و Thumper به طور رایگان دسترسی داشته باشد. حتی مشتریان موجود Stadia Pro دو ماه خدمات را به صورت رایگان دریافت می‌کنند، زیرا گوگل برای دو ماه آینده مشترکان موجود را شارژ نمی‌کند. چهارده کشور قادر خواهند بود به نسخه رایگان Stadia Pro دسترسی پیدا کنند، و کاربران می‌توانند بازی‌های انفرادی را در سرویس خریداری و نگه دارند.

پس از گذشت دو ماه از سرویس رایگان Stadia Pro، این سرویس به سرویس رایگان Stadia بازگردانده می‌شود که محدود به رزولوشن 1080p و 60fps و صدای استریو است. اگر علاقه دارید Stadia را امتحان کنید، اکنون می‌توانید به صورت رایگان در سایت Stadia Google ثبت نام کنید. گوگل اعلام کرده است که 48 ساعت بعد از خبر امروز؛ استادیا پرو به صورت رایگان در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا