روز گذشته شاهد رونمایی از پرچمداران جدید وان پلاس 8 و 8 پرو بودیم. گل سرسبد این سری وان پلاس 8 پرو است. این گوشی دارای نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 865، دوربین اصلی چهارگانه است.

این گوشی از صفحه نمایش 6.78 اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن 3168 در 1440 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می برد. صفحه نمایش با نرخ نمونه گیری لمسی 240 هرتزی پشتیبانی می کند. روشنایی این پنل حداکثر به 1300 نیت می‌رسد. این نمایشگر 10 بیتی بوده و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش وان‌پلاس ۸ پرو توانسته است بالاترین امتیاز ممکن را از سوی موسسه‌ دیسپلی‌میت کسب کند. این گوشی موفق ‌به ثبت ۱۳ رکورد جدید شده است.

اکنون کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی به بررسی مقاومت گوشی وان پلاس 8 پرو پرداخته است و آن را در همه جهات مختلف مورد آزمایش قرار داده است. ویدئوی تست مقاومت وان پلاس 8 پرو مانند روال همیشگی ویدئوهای زک با بررسی میزان مقاومت نمایشگر آغاز می‌شود، جاییکه اجسام با میزان سختی متفاوت بر روی نمایشگر کشیده می‌شوند تا میزان پایداری آن اندازه‌گیری شود. نمایشگر جلوی این گوشی در سطح ۶ خراش‌های سطحی و در سطح ۷ خراش‌های عمیق‌تری برمی‌دارند.

[aparat id=’GTrxs’]

در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی وان پلاس 8 پرو در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در نهایت این بررسی با آزمون خمیدگی و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد، به پایان می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *