سامسونگ در سکوت خبری از جدیدترین تبلت خود با نام گلکسی تب اس 6 لایت رونمایی کرده است. غول کره‌ای ضمن معرفی تبلت، از یک رنگ جدید موسوم به صورتی ابریشمی (Chiffon Pink) نیز پرده برداشت.

مشخصات این تبلت از قبل توسط خرده فروش‌ها درز کرده و اطلاعات جدید چندانی از تبلت آینده سامسونگ، که توسط وب سایت ناحیه اندونزی این کمپانی معرفی شد، بدست نیامده است. گلکسی تب اس 6 لایت یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت دارد که کاربر با یک بار شارژ آن می‌تواند تا ۱۲ ساعت وب گردی کرده یا ۱۳ ساعت به تماشای فیلم بپردازد و یا ۱۴۹ ساعت موزیک پخش کند. زمان مکالمه پیوسته برای نسخه سلولار آن نیز ۳۹ ساعت است.

گلکسی تب اس ۶ لایت یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی TFT با وضوح تصویر 1200 در 2000 پیکسل و توان نمایش ۱۶ میلیون رنگ دارد. قلب تپنده این تبلت یک تراشه هشت هسته ای (احتمالا اگزینوس ۹۶۱۱) است که در فرکانس‌‌های ۲.۳ و ۱.۷ گیگاهرتز کار می‌کند و حافظه رم آن نیز ۴ گیگابایت است. براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی Tab S6 لایت در دو مدل WI-FI و LTE در ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه و هر دو مدل از کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌کنند. این تبلت به صورت پیش فرض اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 دارد.

تبلت جدید سامسونگ دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت خود و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری برای صدا و قلم اس پن (S Pen) دارد. بلندگوهای آن نیز توسط کمپانی اتریشی AKG (که متعلق به سامسونگ است) ساخته شده‌اند. قیمت گلکسی تب اس ۶ لایت در نسخه WI-FI احتمالا ۴۳۹ یورو باشد و ممکن است خریداران همراه با آن، کاور که البته جایگاهی برای نگه داشتن قلم در لولای خود دارد را نیز دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *