گوناگون

ایجاد سایتی برای رهگیری ویروس کرونا توسط بنیانگذاران اینستاگرام

بنیانگذاران اینستاگرام پس از جدایی از فیسبوک یکبار دیگر به هم ملحق شده و سایتی برای ردیابی شیوع ویروس کرونا توسعه داده‌اند. در سایت Rt.live سرعت شیوع ویروس کرونا بر اساس مقدار Rt نمایش داده می شود. این متغیر نشانگر میانگین افرادی است که توسط یک بیمار به ویروس مبتلا شده‌اند. هرچه Rt از یک بالاتر باشد سرعت همه گیری بیشتر است اما اگر کمتر از یک باشد یعنی رو به پسروی است.

کرایگر در رابطه این ایجاد این سایت جدید گفت:

ما قصد داریم با ارائه آرتی. لیو به مردم کمک کنیم تا نحوه شیوع کروناویروس را درایالت خود ببینند. اگر مقامات از نحوه گسترش عفونت در ایالت خود اطلاعات دقیقی داشته باشند، می‌توانند آن را به درستی مدیریت کنند. ما امیدواریم که آرتی. لیو، کارآیی خوبی در این زمینه داشته باشد.

ایجاد تفاوت‌هایی هر چند کوچک در سیاست‌گذاری و مدیریت می‌تواند شدت تاثیر ویروس را کاهش دهد. آرتی. لیو می‌تواند ابزار خوبی برای تعیین مکان‌های ایمن برای کسب و کار باشد.  همانطور که کریگر به تک کرانچ گفت، این پروژه از محاسبه منبع باز Systrom برای ارزیابی Rt (میانگین تعداد افراد آلوده شده توسط یک فرد آلوده خاص) به صورت روزانه استفاده می‌کند.

تا حدودی، Rt.live نتیجه کار در اینستاگرام است. به همان اندازه که مردم از تأثیرات بد شبکه‌های اجتماعی شکایت می‌کنند، در صورت کمک به کنترل COVID-19 و تغییر سریع در استراتژی، این شبکه‌ها ممکن است مفید واقع شوند.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا